админ
БИЧИЛ БИЗНЕС ЭРХЛЭГЧДЭД ЗОРИУЛСАН МАРКЕТИНГ, БОРЛУУЛАЛТЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА УДИРДАН ЯВУУЛАХ ЧАДАВХ ОЛГОХ ЦУВРАЛ ХИЧЭЭЛ
ХИЧЭЭЛ 1
БИЗНЕСИЙН ХҮРЭЭНИЙ ХАРИЛЦАА ХОЛБООГ САЙЖРУУЛАХ ЗАМААР АМЖИЛТТАЙ МАРКЕТИНГ ХИЙЖ СУРАХ
ХИЧЭЭЛ 2
БИЗНЕС ЭРХЛЭХЭД ТУЛГАРДАГ БЭРХШЭЭЛҮҮД, ТҮҮНИЙГ ДАВАН ТУУЛАХ ЗӨВЛӨМЖҮҮД
ХИЧЭЭЛ 3
БИЗНЕСИЙНХЭЭ БОЛОН ХЭРЭГЛЭГЧИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖ, ЭРЭЛТ ХЭРЭГЦЭЭГ ХАНГАХ СТРАТЕГИ БОЛОВСРУУЛАХ
ХИЧЭЭЛ 4
БИЗНЕСИЙНХЭЭ МАРКЕТИНГИЙН СУРТАЛЧИЛГААГ ХӨГЖҮҮЛЭХ ЧАДАМЖ ЭЗЭМШИХ
ХИЧЭЭЛ 5
БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ӨӨРИЙН ӨРТӨГ, БОРЛУУЛАХ ҮНЭ БОЛОН АШГИЙН ТҮВШИН МАРКЕТИНГИЙН ҮНДСЭН ХЭСЭГ БОЛОХ НЬ